Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is dit een virus op mijn acer laptop?

Bij het opstarten krijg ik een blauw scherm PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Memory , HD geschecked, virusscan gedaan. Opnieuw win 7 geinstaleerd. Daarna zelfde probleem.
Ben 1 x naar een website geweest om een film te downloaden en moest op van alles ja klikken. Film kwam nooit....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grote kans dat dit een virus is ja.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het zou zo kunnen zijn dat het een virus is en dat hij tot in het middelste puntje van je pc is binnengedrongen, misschien eventjes helemaal, maar dan ook echt helemaal terug naar de fabrieksinstellingen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laptop knoopcell eruit gehad. Zelfde probleem. Ook is mn bios met vertikale streepen. Nu windows 7 weer opnieuw instaleren, dat gaat zonder problemen. Maar de tekst 'druk op een toets om windows dvd te instaleren' komt met veel rare letterfouten op het scherm. Na een nieuwe installatie van win 7 werkt alles prima. Totdat ik het systeem opnieuw opstart. Bios blijft ten alle tijden rare lijnen en tekens geven.
Dat is geen virusprobleem. Microsoft heeft een Hotfix uitgegeven om het probleem te tackelen, dus probeer die maar eens: http://support.microsoft.com/kb/951418/nl
(Lees meer...)
Pieter2011
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding