Kan ik in photoshop de verschillende afbeeldingen los ven elkaar verschuiven op een pagina, zonder dat ik steeds op de betreffende laag moet klikken?

Toegevoegd na 48 seconden:
Of is er een vergelijkbaar programma waarin dit kan met de foto's die ik in Photoshop heb 'uitgeknipt'?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, bij selecteergereedschap staat links bovenaan staat de knop 'automatisch selecteren'.

Als jij losse afbeeldingen op een pagina pagina heb staan dan hoef je enkel maar de afbeelding die jij wil verschuiven aan te klikken, en dan zie je rechtsonder dat hijzelf de betreffende laag aangeeft. Want alles wat jij op die pagina zet of dat nou een afbeelding of tekst is, maakt weer een nieuwe laag Toegevoegd na 3 dagen: Even 2 afbeeldingen ter verduidelijking gewoon een willekeurige grijze achtergrond en dan zie je linksonder 2 voetbalclub logo's staan die had ik ergens uitgeselecteerd en opgeslagen als PSD bestand want dan blijven ze los van de achtergrond. Die sleep je dan naar dat grijze vlak en kan je schuiven, vergroten/verkleinen wat je maar wil bij de ene afbeelding zie je dat het Feyenoord logo aangeklikt is en dan zie je rechts onder in het lagen vakje dat het daar ook gelijk gemarkeerd word en dat gaat hetzelfde als je het Ajax logo aanklikt. En als je nou een tekst er bij zet, komt er rechtsonder gelijk weer een nieuwe laag bij. Zo lijkt het mij iets duidelijker voor je.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100