kan ik met een licentiecode van windows xp professional gratis windows vista downloaden?

Ik zoek al heel lang naar een gratis versie van windows 7 en zou daarbij graag mijn licentiecode gebruiken van mijn windows xp professional .Weten jullie hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Nee, een licentie code van Windows xp is niet te gebruiken vor Vista of Windows 7 (of 8).

Wel zou je in sommige gevallen een upgrade goedkoper kunnen krijgen, als ie al in bezit bent van een legale xp.