Vuze gedownload en nu wil ik iets zoeken, dan doet ie dit via yahoo web searvh. Wat doe ik verkeerd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

zie je een yahoo toolbar in je browser ?
Sommige software installeert ook meteen een of ander toolbar of zoekmachine
heel vervelend als je niet oplet vaak vragen ze wel toestemming dat kan je weigeren
soms installeert het dan toch
Deze toolbaar kan je meestal verwijderen via config scherm, programma en onderdelen
wellicht moet je in de instellingen van je browser ook even zoeken naar de instellingen van de zoekmachine volgorde
bijv google chrome instellingen en dan de google zoekmachine weer terug zetten
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja klopt een yahoo toolbar... Heb een macbook gekocht, maar snap niks hoe ik die tool bar wegkrijg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet ik nu vuze verwijderen en opnieuw installeren. Heb nu via de toolbar pirate bay opgezocht en daarvan uit muziek gedownload, maar dat is de bedoeling denk ik niet.. Wie kan mij helpen...?
capthavoc
11 jaar geleden
Tja een mac werkt iets anders
gebruik je safari frirefox of google chrome
kijk dan even bij de instellingen van je browser naar add ons
ext ed daar vind je vast de toolbar ext deze kun je daar verwijderen