hoe brand je een film?lees uitleg AUB

ik wil een film branden, ik heb dvd flick en nero geprobeert maar dat werkt niet.
het liefst heb ik dat het een snel gemakkelijk programma is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
AWM
14 jaar geleden
Zo simpel is deze vraag niet te beantwoorden. Van groot belang is hoe de codering is van wat je wilt gaan branden.
Is het bijv. een WMV, AVI, MOV, etc, etc...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is AVI en hij duurt 2:31:24
u m s

Het beste antwoord

Bij elk programma zit een Help en instructiefile. Als je daar echt niet doorkomt is het hier ook niet uit te leggen denk ik want dat is toch heel wat tekst. Zoek dan iemand voor wie het een makkie is, die je het voor doet en het een paar keer met je oefent. En zoals je de vorige week al een advies gekregen hebt: als je een DVD branden wilt moet je er een DVD in doen en geen CD!!! Ben je echt heel erg onhandig, wat geen schande is overigens, zet er dan een brandblusser naast. Je weet maar nooit. (grapje)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het ligt er aan in welk formaat de film is en in welk formaat de film gebrand moet worden.

Is het een divx/xvid (avi) en wil je 'm in dit formaat branden dan kan het gewoon als DATA disc naar een CD.

Is het een divx/xvid (avi) en wil je deze als dvd branden dan moet je de film eerst omzetten.

Hoe dat moet kun je in deze handleiding lezen:
http://www.pc-helpforum.be/f101/divx-naar-dvd-omzetten-met-nero-1212/

Heb je een dvd en moet deze naar dvd dan kun je gewoon een 1 op 1 kopie maken.

Heb je een iso en moet die naar dvd dan kun je dat doen via afbeelding (image) branden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
BurnAware professional is heel erg makelijk en hij is nederlands.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voordat ik een antwoord geef even een paar vragen:
* heb je de film (video) reeds op je harde schijf van je pc staan, of staat hij op een dvd of misschien wel op je cam recorder?
* als hij al op je harde schijf staat, welke extensie heeft de film dan? (de letterjes achter de punt van de bestandnaam, b.v. avi of vob)