Wie weet een gratis programma waarmee je geblokte delen van een foto normaal kan maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk het niet, enige optie is de foto denk ik verkleinen.
Ritsuka
11 jaar geleden
kan niet

Antwoorden (1)

Dat kan alleen op TV, dus niemand weet een programma (zelfs niet tegen betaling) dat dat kan.

Toegevoegd na 21 uur:
Beeldgegevens die er niet (meer) zijn, kunnen nooit door een programma teruggehaald worden. Dus als op een foto iemand onherkenbaar is gemaakt door blokjes van min of meer de juiste kleur, kan daar nooit het origineel uit teruggehaald worden.
gvrox