Bestaat er een programma wat van meerdere muzieknummers het BPM kan berekenen

Ik wil van m'n muziek graag weten wat voor BPM (tempo) het heeft, maar nu moet ik elk nummer apart in virtual DJ gooien, om het BMP te berekenen. Zijn er programma's die in één keer van een hele map met muziek het tempo kan bepalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Je kunt in Virtual DJ gewoon naar de map met nummers bladeren en er met rechts op klikken. In het menu dat verschijnt zit ook een optie om alle nummers te scannen en de BPM te bepalen. Wanneer de BPM niet zichtbaar zijn in de lijst met nummers, k=moet je die kolom toevoegen in het overzicht.

Je hoeft ze dus niet een-voor-een in de decks te laden om de BPM te weten.