Hoe kan ik deze afbeelding aanpassen?

De bedoeling is, dat ik het hoofdje uit kan knippen, en dat ik dat dan kan plakken op de blauwe achtergrond zonder witte kader te hebben

ik heb zelf het fotobewerkingsprogramma:Photofiltre

wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Heb je dat achtergrondplaatje en Nijntje los van elkaar? Zet dat blauwe achtergrondplaatje in paint, kopier dat plaatje van Nijntje en plak, en kies dan: transparante selectie.

Toegevoegd na 57 seconden:
Of plaats hier dat blauwe achtergrondplaatje zonder Nijntje en dan doe ik het voor je.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het programma Photofiltre heb ik niet
Maar ik kon het niet aanzien en heb het even
met Adobe Photoshop Elements gedaan
Dit programma levert echt zijn aankoopbedrag wel op
want je kan er verschrikkelijk veel mee doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helemaal bedankt ;) ziet er goed uit! mag ik vragen met welke functie je dit hebt gedaan, misschien werkt dat met photofiltre wel hetzelfde, ik kan het maar proberen hé, dan kan ik het de volgende keer misschien zelf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is gewoon het ene plaatje de buiten omtrek selecteren
knippen en op het volgende plaatje plakken, even positie en grote
aanpassen en dat is het.
Maar als je zulke dingen nog nooit gedaan heb is het even wennen.
Je kan ook even naar onderstaande site gaan, daar is over dit programma heel veel te leren .
http://www.gratiscursus.be/photoshop_elements/PS_elementsLes011.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nog even naar jou programma PhotFiltre gekeken
en daar staat geschreven dat het vergelijkbaar is met PhotoShop
en het heeft dezelfde selectie gereedschappen.
Dus even iets meer lezen, dan krijg jij het ook wel onder de knie.
http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/PhotoFiltre+fotobewerking
probeer eens pizap daar bewerk ik mijn foto's ook mee http://www.pizap.com/pizap.php?width=1436
dit is het resultaat veel succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik verander niet van programma
want ik vind het resultaat niet beter.