Ik wil uit een foto gewoon een hoofd kunnen kopieeren en die bijvoorbeeld in een shirt van een voetbalclub plakken hoe kan dat?

Ik bedoel,ik wil het hoofd van Balotelli bijvoorbeeld in een NEC shirt plakken,alleen via paint etc. kan dat niet, zijn hier apps voor, en of computerprogramma's?

Weet jij het antwoord?

/2500

In Photoshop is heel veel mogelijk.

Even in Adobe Photoshop Elements 9 Balotelli selecteren en op het shirt zetten en dat kan in zoveel verschillende maten en vormen hieronder zie je een voorbeeldje

Op PiZap.com zit ook een functie waar je foto's kunt uitsnijden en ze dan op een andere foto kunt plakken.

Photoshop is betalend, een goed gratis alternatief is Gimp, en dat kan je er zeker mee. Ik gebruik dan altijd de Free Select Tool, is een icoontje dat er uit ziet als een lasso. Je kan op youtube even opzoeken hoe het moet in Gimp, "gimp tutorial - how to cut out an image with free select tool" van jaidon13 is een goede uitleg!

Adobe Photoshop is een goed programma, heb er veel plezier van.

Photoshop is al enkele malen genoemd maar kost helaas een paar centen. Met "the Gimp" kan je hetzelfde trucje uithalen en is volledig gratis.

Bronnen:
www.gimp.org

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100