Hoe maak ik in Excel automatisch lege kollommen tussen volle?

Ik heb 50 namen onder elkaar. Nu wil ik tussen iedere naam een lege rij.

Ik heb nu

A
B
C
D
E

Maar ik wil

A

B

C

D

E

Hoe doe ik dit makkelijk?

Toegevoegd na 51 seconden:
De eerste A, B, C, D en E moeten onder elkaar, niet hoe het nu staat. Gewoon alle 5 onder elkaar. Bij mij staat het tenminste nu fout. Maar het staat dus allemaal onder elkaar, en ik wil er 1 regel ruimte tussen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

Zelf zou ik de excell exporteren naar een .csv bestand. Die kan je in een gewone tekstverwerker bewerken.
Dan kan je met zoeken/vervangen de EOL character door EOL+NewLine.
Of zelf snel regels tussenvoegen.

Daarna het bestand weer importeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het allermakkelijkste is op de linker balk, aan de linkerkant van je scherm, waar A, B enzv instaat te gaan staan.

Dan met rechts je muis klikken. Dan kiezen voor "rij invoegen" de nieuwe lege rij komt dan boven bijvoorbeeld de A te liggen, je kunt hier ook nog de rijen smaller of breder maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Dan moeten er niet teveel letters zijn, anders wordt dit al snel erg omslachtig
Simpel door naast de abcd 1234 te zetten (automatisch doortrekken). Onder aan de lijst zet je 1,5 2,5 en trek je ook weer automatisch door. Vervolgens sorteer je op nr en krijg je lege regels. De sorteernrs verwijder je daarna. De vorige antwoorden werken voor enkele letters, de mijne ook voor duizenden.
paulus811