Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste manier om er voor te zorgen dat alle programma's op de pc zichzelf opstarten en inloggen?

Het gaat om het inloggen, en vervolgens opstarten (en wéér inloggen) van alle extra applicaties en programma's in Windows xp.

Nu zat ik er aan te denken om hiervoor een macro-recorder te gebruiken, maar dit neemt m.i. een te groot geheugengebruik in, en is behoorlijk lastig om goed in te stellen voor de eerste keer.

Bestaat er zo iets als een programma wat dit kan doen, waarbij je dus een keer alle inloggegevens doorgeeft en dat het programma zich een volgende keer er mee red.

Iemand een idee? Googlen levert mij veel te uitgebreide (abracadabra- resultaten) op.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarom wil je dit dit zorgt namelijk ervoor dat je computer veel meer tijd nodig heeft om op te starten
capthavoc
11 jaar geleden
idd dit vreet geheugen en maakt je pc gewoon traag
maar ik kan me ook niet voorstellen wat je bedoelt met alles inloggen ?
welke programma,s bedoel je dan ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat om de computers op mijn werk. :P (En ja, -raar maar waar, wij als eindgebruiker kunnen vrolijk dingen op het netwerk installeren.) Dus dan gaat het om de programma's waar wij mee moeten werken. Dat zijn er zo onderhand een stuk of tien, en er komt steeds meer bij wat aan het begin al opgestart dient te worden.
Dus afgezien van de ethische kant, of het mag, kan en veilig is, dat is in dit geval een tweede.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Snelkoppeling bij start--->alle programma's --->opstarten zetten dan start de pc ze op
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Door het in het pad te zetten van je OS.
Je hebt dan wel root access nodig natuurlijk.

Als voorbeeld: vroeger in DOS was dat CONFIG.SYS, Autoexec.bat maar in windows heb je daar nu speciale software voor nodig om er 'echt' helemaal bij te kunnen.

Lang leve Linux :-) gaat allemaal veel makkelijker beter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een programma wat je goed kan gebruiken hiervoor is Soluto. Hierin kan je zien wat er opstart en je kan zelf dingen verwijderen en toevoegen hieraan.
Zelf gebruik ik het ook en het is ideaal.
Je ziet er ook hoelang de pc erover doet om op te starten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding