Hoi allemaal, mijn msn doet het niet ik krijg telkens een fout melding met deze code 81000306 wie kan mij helpen?

Hoi allemaal, mijn msn doet het niet ik krijg telkens een fout melding met deze code 81000306 en mijn laptop is erg traag ik heb van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit. Ik heb google chrome ook al gedownload maar krijg telkens dit :Deze webpagina is niet beschikbaar en begin het erg zat te worden :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Foutcode: 81000306 - "Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt, mogelijk vanwege een probleem met de service of met je internetverbinding. Controleer of je verbinding hebt met internet."
Mogelijke oplossing: Dit probleem doet zich meestal voor doordat MSN Messenger niet de juiste rechten voor toegang tot het internet heeft in je firewall. Controleer dit bij de instellingen van je firewall en geef MSN Messenger zonodig de juiste rechten.
Het is ook mogelijk dat er een proxy server in het spel is (meestal bij bedrijven of scholen), vraag in dit geval aan de syteem beheerder of hij gebruik van MSN Messenger toe kan staan of probeer een webmessenger.
Dit probleem kan zich ook voordoen doordat onjuiste beveiligings instellingen van Internet Explorer. Dit kun je controleren door vanuit Internet Explorer naar Extra,Internet-Opties,Geavanceerd te gaan en controleer hier of ;SSL 2.0 gebruiken en SSL 3.0 gebruiken zijn aangevinkt. Als dit niet het geval is, vink ze dan aan en klik op ok.