Bestaat er een Equalizer programma voor Windows waar ik de tonen van mijn Laptop kan aanpassen?

Ik heb net een 2dehands (oud) werkende Laptop aangeschaft maar de geluiden vallen ontzettend tegen; daarom vroeg ik mij af of er een programma bestaat voor Windows waarmee ik de geluiden naar eigen wensen kan aanpassen?

Voor smartphones bestaat er een applicatie die Equalizer noemt, ik zoek een gelijkaardige programma voor Windows; bestaat zo iets?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Equalizer

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.smartandroidapps.equalizer&hl=nl

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (2)

Zoek bij de fabrikant van de laptop naar de nieuwste driver voor geluid, daar zit vaak een equalizer in, en in de mediaplayer van Windows zit er ook een ingebakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vrees dat die equalizer niet de oplossing is. Persoonlijk denk ik dat de luidsprekers de boosdoener zijn. en daarbij natuurlijk het gebrek aan klankkast. In Winamp zit standaard een equaliser. Dit programma is gratis te downloaden. Je kunt dan testen of het inderdaad de oplossing is.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zoek iets dat alle geluiden dat mijn Laptop produceert kan aanpassen, niet enkel wanneer ik muziek beluister :/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk dat dat niet bestaat. Ik heb dit nog nooit gezien. Maar met mijn suggestie kun je wel testen of het toch niet de speakers zijn.