Photoshop: Hoe haal ik ca 40 stappen terug in de geschiedenis terwijl alleen de laatste 10 rechts in beeld staan?

(op een gewone pc, geen mac)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.6K

Antwoorden (2)

Je drukt op ongedaan maken en als het goed is kan je tot 50 handelingen terug gaan en als je de instellingen verandert dan kan dit zelfs tot 1000 keer.
Wil je precies weten hoe het werkt dan druk je op F1 of op Help.
1. Dan type je het woord historie in het zoekvakje.
2. Dan klik je op : Help bij Photoshop Elements / Handelingen ongedaan maken en dan krijg je aan de rechterkant uitleg van Historie en dan is jouw probleem denk ik opgelost.
zie bijgevoegde afbeeldingen, veel succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt bij Photoshop instellen hoeveel stappen je terug wilt kunnen gaan in de geschiedenis.
Standaard instelling is 20, maar dit kan je wijzigen.

Edit - preferences - performance.
Verhoog het aantal history states.
Het ingestelde aantal is daarna ook bereikbaar vanuit het schermpje rechts (of waar je het ook neerzet)

Denk er wel aan dat je Photoshop moet sluiten en opnieuw opstarten om deze instelling te activeren en bewaren.

Hoe meer history states je bewaart, hoe meer geheugen Photoshop zal gebruiken tijdens het bewerken.