ik heb per ongeluk mijn camera van mijn laptop verwijderd hoe krijg ik hem terug?

ik heb mijn camera volledig van mijn laptop verwijdert. Nu kan ik geen foto's meer maken. weet iemand hoe je die weer opnieuw kunt downloaden? of een andere kunt downloaden? voor windows 7?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.3K

Antwoorden (3)

Ik heb dit ook gehad, zelf kon ik ook niks vinden (via skype ofzo zal je webcam wel werken denk ik?) via deze site kun je toch foto's maken.

http://www.cameroid.com/

Ik hoop dat het nuttig voor je is :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je al een systeemherstel gemaakt? Zet je systeem terug VOOR de dag dat je hem verwijderd hebt. Systeemhertstel maakt al dat soort dingen ongedaan. Het is niet van invloed op je documenten en dergelijke. Suc6.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je vindt systeemherstel onder "bureau-accessoires"
11 jaar geleden
Je moet bij het stellen van zo'n vraag wat duidelijker zijn.
Wat is het merk van je laptop en welk model?
Ga vervolgens bij de fabrikant van de laptop op zoek naar drivers voor die webcam.

Jan.