ik heb per ongeluk mijn camera van mijn laptop verwijderd hoe krijg ik hem terug?

ik heb mijn camera volledig van mijn laptop verwijdert. Nu kan ik geen foto's meer maken. weet iemand hoe je die weer opnieuw kunt downloaden? of een andere kunt downloaden? voor windows 7?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb dit ook gehad, zelf kon ik ook niks vinden (via skype ofzo zal je webcam wel werken denk ik?) via deze site kun je toch foto's maken. http://www.cameroid.com/ Ik hoop dat het nuttig voor je is :)

Heb je al een systeemherstel gemaakt? Zet je systeem terug VOOR de dag dat je hem verwijderd hebt. Systeemhertstel maakt al dat soort dingen ongedaan. Het is niet van invloed op je documenten en dergelijke. Suc6. Toegevoegd na 2 minuten: Je vindt systeemherstel onder "bureau-accessoires"

Je moet bij het stellen van zo'n vraag wat duidelijker zijn. Wat is het merk van je laptop en welk model? Ga vervolgens bij de fabrikant van de laptop op zoek naar drivers voor die webcam. Jan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100