is mijn oude xerox 4505 nog te gebruiken met win7?

ik heb windows 7 ultimate x64
maar ik wil graag mijn xerox 4505 gebruiken.

ik heb een *oude aanstluiting* naar usb converter
maar als ik printer wil toevoegen staat de xerox 4505 niet in de lijst met drivers.

ik had er al een gedownload voor windows NT maar die werkte niet ik kreeg de melding dat het niet een x64 driver is.

is er nog ergens een driver te downloaden of is er een andere driver die met mijn printer werkt??

11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Nee, jou printer staat niet in de lijst met supported devices op windows 7 (zie link)

misschien dat het gaat lukken met comptabiliteit modus ? (rechter muisknop op de installer > eigenschappen > comptabiliteit > voer deze programma uit in compatibiliteitsmodus voor "windows nt xx") of anders misschien met een virtuele machine op je W7?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
peterjbruins
11 jaar geleden
ty voor je antwoord
maar het is mij toch gelukt zonder compatibiliteits modus, ik gebruik nu de xerox global PLC driver toch wel raar dat een printer uit 1995 werkt met een os uit 2009 :D