Om een virus op je laptop te vermijden kan je software dan beter op een externe harde schijf zetten?

Dat het dan vervolgens op je harde schijf staat maakt niet uit.

11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Nee, De beste manier om een virus te vermijden is je gezonde verstand gebruiken tijdens het computeren.

Toegevoegd na 42 seconden:
i.c.m een goede up-to-date virus scanner natuurlijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is maar helemaal de vraag of het virus op de harde schijf komt te staan. HEt kan bijvoorbeeld direct schade veroorzaken of zich in het geheugen verstoppen. Of die schijf nu extern of intern zit maakt niet uit, Het virus moet simpel verwijderd worden. Goede virus/ anti spam scanner is dus een must en inderdaad: gebruik je verstand en open niet alles wat je voor de voeten krijgt.
Succes