Kost videobellen via skype op je telefoon geld?

Ik heb een keer op tv gehoord dat het geld kost als je videobelt met skype via 3G (niet de kosten van het internet maar extra kosten aan je provider omdat je niet belt via hun, maar via skype).

Natuurlijk bel je wel naar iemand die ook skype heeft.
Provider = simyo

*Aan moderators, deze vraag is al eens gesteld maar de antwoorden vertellen allemaal dat de internetverbinding geld kost maar niemand heeft het over extra kosten omdat je skype gebruikt*

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heb je dit gehoord toen het speelde: http://webwereld.nl/nieuws/66643/toch-geen-heffing-op-skype-via-3g.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij wel

Het beste antwoord

Nee, Naast de internetkosten betaal je niet extra. Ze mogen hier namelijk geen extra kosten over vragen, net als bijvoorbeeld bij whatsapp.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee het kost geen geld,
als je een internet abonnement hebt gebruikt het alleen mb's van je internet maar buiten dar vragen providers voor video bellen geen extra geld ik doe dit namelijk zelf heel vaak via mijn telefoon, sterker nog ik gebruik skype alleen met mijn telefoon.
ik hoop je geholpen te hebben
mvg justin