Mijn hypercam spoelt snel door hoe kan dit ?

Ik wou een hypercam filmpje gaan kijken toen zag ik dat hij heel snel door spoelt hoe kan dit en wat kan ik eraan doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Hallo Rik,

Ik weet hoe dat komt.

Als je Hypercam opstart moet je vóór het filmen de instellingen veranderen.

Je ziet in de afbeelding (misschien niet te lezen) dat mijn "rate in frames per second" 10 is. Dit is mijn opname snelheid.
Mijn "playback" rate is 80.
Dat betekent dat hij het filmpje automatisch 8 keer sneller terug speelt dan dat ik het heb opgenomen.

Staan opnamen en afspeel "frames per sec" gelijk? Dan speelt hij gewoon op het zelfde tempo af als dat je had opgenomen.

Ik hoop dat je daar wat aan hebt. :)

Groeten