Hoe kan je voorkomen dat je bij Windows Mail steeds moet aangeven dat je een blokkering wil opheffen?

Ik krijg mails van een afzender welke Windows Mail niet vertrouwt. Ik kies ervoor om de blokkering op te heffen, maar de volgende keer moet ik weer hetzelfde doen. Iemand een oplossing hiervoor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

In het Engels:

* Select Tools | Junk E-mail Options... from the menu.
* Go to the Blocked Senders tab.
* Highlight the address or domain you want to delete from the list.
* Click Remove.

Toegevoegd na 15 minuten:
Hielp dus niet. Misschien dit wel?

1. Open Windows Mail by clicking the Start button Picture of the Start button, clicking All Programs, and then clicking Windows Mail.
2. Click a message from the sender that you want to add to the Safe Senders list.
3. Click the Message menu, point to Junk e‑mail, and then do one of the following:
To allow all future messages from that specific sender, click Add Sender to Safe Senders List.
To allow all messages from any sender whose domain name is the same as the sender's, click Add Sender's Domain (@example.com) to Safe Senders List.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die lijst is helemaal leeg, kan dus niets verwijderen...?
AWM
14 jaar geleden
Hee, dat is vreemd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dit een blokkering in een junkmail folder is aan de vraag te zien lijkt het mij een blokkering voor plaatjes in een nieuw mailtje in de inbox.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Awm: ik weet zo niet of het helpt, omdat ik dan eerst weer nieuwe mails moet krijgen van die afzender (net alles binnengehaald). Al binnengehaalde mailtjes van die afzender worden nog steeds als verdacht gezien.
AWM
14 jaar geleden
Ja, je kunt nu al die afzender als 'safe' markeren.
Maar om te weten of dat afdoende is, zul je weer een mailtje van dat adres moeten afwachten. Ik denk dat het gaat werken :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Awm: ik hoop het, je hoort het nog!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Succes Biertje, je zult het hopelijk snel genoeg merken :)

Andere antwoorden (2)

Je kunt de afzender in de veilige lijst zetten zodat de plaatjes ook direct gedownload worden. In Hotmail is dat namelijk ook het geval.

Ik hoop dat het ook voor jou zal werken, succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alt toets. Dan extra. daar beveiligingsopties selecteren.
Daar kun je opties op laag zetten. Of uit. Werkt dit niet dan moet je in de andere tabs ff wat proberen.