Hoe kan je voorkomen dat je bij Windows Mail steeds moet aangeven dat je een blokkering wil opheffen?

Ik krijg mails van een afzender welke Windows Mail niet vertrouwt. Ik kies ervoor om de blokkering op te heffen, maar de volgende keer moet ik weer hetzelfde doen. Iemand een oplossing hiervoor?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In het Engels: * Select Tools | Junk E-mail Options... from the menu. * Go to the Blocked Senders tab. * Highlight the address or domain you want to delete from the list. * Click Remove. Toegevoegd na 15 minuten: Hielp dus niet. Misschien dit wel? 1. Open Windows Mail by clicking the Start button Picture of the Start button, clicking All Programs, and then clicking Windows Mail. 2. Click a message from the sender that you want to add to the Safe Senders list. 3. Click the Message menu, point to Junk e‑mail, and then do one of the following: To allow all future messages from that specific sender, click Add Sender to Safe Senders List. To allow all messages from any sender whose domain name is the same as the sender's, click Add Sender's Domain (@example.com) to Safe Senders List.

Je kunt de afzender in de veilige lijst zetten zodat de plaatjes ook direct gedownload worden. In Hotmail is dat namelijk ook het geval. Ik hoop dat het ook voor jou zal werken, succes!

alt toets. Dan extra. daar beveiligingsopties selecteren. Daar kun je opties op laag zetten. Of uit. Werkt dit niet dan moet je in de andere tabs ff wat proberen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100