Ik heb een filmpje in 3GP omgezet naar mp4 met DivX Plus converter maar nu wordt het filmpje gedraaid afgespeeld ik wil dit roteren hoe doe ik dat ?

Ik wil dus het beeld met de klok mee roteren,iemand een idee ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je het alleen maar gedraaid weer wil geven kan je VLC speler gebruiken, die heeft de mogelijkheid om dit realtime aan te passen. Als je het voor altijd wil draaien zal je weer moeten converteren.