Nee, als je het doet om iemand gegevens te ontfutselen, mag dat niet, dat valt onder 'hacking'.
Maar thuis om mee te spelen mag het wel, op je eigen OC dan ;)

Toegevoegd na 14 seconden:
OC=PC
AWM
14 jaar geleden
Dat ligt aan het gebruik. Er zijn ook legitieme toepassingen voor, zoals bijvoorbeeld zeer belangrijk gegevenswerk. Mocht een pc craschen, dan is de ingetikte date terug te halen omdat dit dan opgeslagen (gelogd) is.

Er zijn ook illegale toepassingen, zoals een logger installeren en dan daarmee proberen wachtwoorden etc te achterhalen en daar oneigelijke dingen mee te doen.

Dus, ja en nee. Zeer toepassings afhankelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het ligt er idd aan waar wanneer en waarom je hem gebruikt.
ik heb hem vroeger wel gebruikt op mijn eigen ( fam) pc om het gedrag van een (pleeg) dochter in de gaten te houden, welke dingen deed die echt niet door de beugel konden dit was een soort bescherming.
maar onder normale omstandigheden vind ik het eigenlijk ethisch niet kunnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Niet alleen ethisch, het is wettelijk geregeld, gelukkig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op je eigen thuis pc?
AWM
14 jaar geleden
Nee, daar mag je dat wel doen, dat schrijf ik ook ergens hierboven...
Wetten kunnen het gebruik van producten aangekocht via Keylogger Company beperken. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om op de hoogte te zijn van en te gehoorzamen aan alle federale wetten met betrekking tot bezitting en rechtmatig gebruik van deze producten.

Keylogger Company draagt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid geassocieerd met productaankoop, gebruik of misbruik. De koper is verantwoordelijk voor ieder verlies, beschadiging of kosten van welke aard dan ook, die zouden zijn ontstaan uit het gebruik of misbruik van één van onze producten. Bij het plaatsen van een bestelling heeft de koper er mee ingestemd dat hij/zij de legale leeftijd heeft bereikt, Nederlands begrijpt en dat de producten op een rechtmatige manier
zullen worden gebruikt. Geen aansprakelijkheid voor elke vervolging, geleden schade of gevolg van gebruik of misbruik zal geaccepteerd worden voor de bij Keylogger Company aangekochte producten, tenzij naar redelijkheid en billijkheid te verwijten aan handelingen van Keylogger Company.