Hoe kan ik een nieuwe kaart van West-Europa (> 1GB) installeren op mijn TOMTOM One New Edition ?

TOMTOM zegt dat de kaart té groot is voor het SD flash geheugen dat in het toestel steekt. Na verschillende pogingen lukt het mij niet een grotere flash memory kaart (Sandisk SDHC 4 GB card) aan de praat te krijgen en de nieuwe kaart (betaald) te installeren. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Kan het zijn dat je TomTom de SDHC standaard niet ondersteund? Dan zou je een 'standaard' SD kaart van 2 of 4Gb moeten proberen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, mijn TOMTOM ondersteunt SDHC niet. Met een 2 GB SD kaart is alles nu OK. Dank voor je hulp.