Mijn Chrome liep net vast. Al mijn add-ons zijn teruggegaan naar 'fabrieksinstellingen'. Kan ik dit ongedaan maken?

Ik had een hele lijst staan in 'read it later', en die is foetsie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Misschien als je een google account hebt, waardoor alles gesynchroniseerd staat op je account, anders lijkt de kans me zeer klein.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een account, maar daar zit ik meestal niet op. Dus je moet synchroniseren? Ik ga eens kijken. Thanks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stond je wel ingelogd met je account voordat je alles kwijt was? Anders heb je kans alnog niks terug te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee! Dus ik ga nu eens kijken hoe ik dat ga doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hup, hij liep weer vast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je voordat je alles kwijtraakte niet stond ingelogd, ben je alles zo goed als kwijt, vrees ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja. Ik gebruik nu 'Pocket', dat slaat elders z'n dingen op.