hoe kan ik ios 4 op mijn ipod touch 2generatie 4.2.1 zetten?

op een iphone of ipod 4e generatie kun je veel meer apps downloaden die alleen geschikt zijn voor ios 4. is er een manier om ios 4 op een ipod touch 2e generatie 4.2.1 te zetten? ik heb mijn ipod gejailbreakt en installous erop staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Download de ios die je nodig hebt van het internet. Start itunes op. Sluit je device aan. Hou je shift toets ingedrukt en klik op update. Dan opent er een nieuw venstertje waar je de ios download moet openen. Als itunes klaar is zal die ios op je device staan.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Standaard
Ik heb me eigen ipod ook gejailbreakt
Op youtube staan handleidingen hoe het werkt, moet je ff zoeken
Apple ondersteund je ipod niet meer.
Je kunt er geen hogere firmware dan ios 4.2.1 opzetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ff voor de duidelijkheid. Als je momenteel op iOS 4.2.1 zit dan zit je al op iOS 4 kijk naar naar het eerste getal van je huidige iOS versie. Of bedoel je iOS 5?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij gejailbreakte iphones moet je niet updaten volgens mij raak je dan je jail break en jailbreak apps kwijt