Wat is de beste app als vervanger van Facebook, die steeds groter wordt (meer dan 11mb) ?

Ik wil graag een app die vele malen minder geheugen vreet dan de officiele app van Facebook. Het loopt de spuigaten uit qua grote. Daarom zoek ik een goede vervanger van de app, maar wel met dezelfde functionaliteit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoeveel mb heb jij op je telefoon???
elf mb is niks!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nog maar 30 (totaal van 175mb ROM) Erg weinig. Met FB nog maar 18 en dan krijg ik hele tijd melding van te weinig ruimte.

Het beste antwoord

Friend Stream
HootSuite
FriendCaster

Persoonlijk vind ik als alternatief FriendCaster een van de betere.