Werken in excel. welke opdracht moet ik invoeren om verticaal zoeken uit te voeren in combinatie van "met ga naar" over verschillende bladeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
paulus811
11 jaar geleden
Kun je een voorbeeld geven wat je wilt? Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, maar met een voorbeeld krijg je waarschijnlijk een beter antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb een 26 bladeren met titel namen staan, op iedere blad staan 10 a 400 records... om deze snel terug te vinden zoek ik een oplossing om de betreffende bestand terug te vinden. op blad 1 staat bijvoorbeeld de zoek opdracht waar ik titel in kan voeren

Antwoorden (1)

U klikt de kolom aan waarin u wilt zoeken.
De gelijktijdig "Ctrl + F " (= find/zoeken).
Nu vult u het te zoeken woord/begrip.enz in en selecteert
"Werkmap" en hij zal naar elk van die zoeksleutel gaan in de volledige map.