Wat gebeurt er met een proefversie na de verstreken tijd?

Ik heb tijdelijk word 2007 nodig er is enkel een gratis proef versie van 60 dagen wat gebeurt er na 60 dagen met het bestand?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Met het bestand zelf niet veel, echter krijg je wel na 80 dagen een melding dat je Office moet activeren of moet kopen. Doe je dit niet dan zullen er in der loop te tijd functie van Office uitgeschakeld worden waardoor dat programma niet meer intact is. Jouw opgeslagen documenten zullen uiteraard altijd heel blijven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na de trial period word word 2007 gedeactiveerd.
Je kan dan deze dan alleen heractiveren door een licentie.

Maar je kan als vervanging ook voor het gratis open office pakket kiezen.

Open office kan je hier vinden;
http://www.downloadsoft.nl/Openoffice/?p=NL&gclid=COK44PrkiLECFZMmfAodEx2HOg

Toegevoegd na 1 minuut:
Btw, met jouw office 2007 documenten gebeurt er niets en blijven gewoon bruikbaar.