Met welke gratis software kun je eenvoudig een adressenbestand maken en de adressen uitprinten op etiketten?

In OpenOffice.org kan ik een database aanmaken en daar adressen invoeren en die later als etiketten uitprinten, maar dit is erg omslachtig en ingewikkeld. Is er een eenvoudigere (gratis) oplossing?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Software
5.7K

Antwoorden (4)

in MS Word is een functie te vinden onder 'verzendlijsten' ... probeer daar maar eens of je vind wat je zoekt...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Probeer microsoft access is, via vrienden kun je hem vast gratis krijgen, anders kun altijd open office kijken en met exel een bestand maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Aangezien je geen Office hebt neem ik aan dat je Linux draait. Want als je Mac os draait dan kan je Microsoft office 2008 kopen of misschien lenen van iemand. Daar zitten alle opties in die ook op de pc zitten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit werkt voor mij goed, je kunt er allerlei labels en etiketten mee maken, ook voor cd's en DVD's maar het draait vlgns mijn niet op windows.

Het is wel gratis