Hoe kan ik het netwerkgebruik op mn laptop groter maken?

Hij gebruikt steeds maar 0.05% ofzo en daardoor is mn internet supersloom. Zijn er instellingen in mn laptop of trucjes om het hoger te krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even je telefoon draaien als je een foto maakt :D

Antwoorden (3)

Dat is normaal dat heeft niets met je snelheid te maken
dat is alleen het % dat de netwerkkaarthardware gebruikt maakt het systeem of zoiets
niet de snelheid van de data door deze poort zeg maar
probeer deze eens ?? zie link
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap helemaal niks van wat je zegt. Kan je het met punten en komma's proberen?
Dat je maar 0.5% van je netwerk capaciteit gebruikt is geen oorzaak waarom internet sloom is. Daar zal dus echt een andere oorzaak voor moeten zijn.

Die 0,05% is zo te zien trouwens een idle waarde. Dat zegt dus niks en dat geeft hij dus bij mij ook aan en heb verder geen sloom internet probleem maar gebruik de verbinding op dit moment dus ook niet intensief.

Aangezien het een draadloze verbinding betreft, eerst maar eens nagaan of die wel een sterk signaal krijgt. En als het ff kan sluit de laptop tijdelijk via een lan kabel aan op de modem/router om na te gaan of het nu aan de verbinding ligt of dat er iets (firewall bv) de zaak blokkeert op de laptop zelf.

Is het trouwens altijd sloom of bij vlagen?
Om wat voor een internet abonnement gaat het?
Zitten er nog andere mensen op hetzelfde netwerk en maken dus ook gebruik van dezelfde internet verbinding?
Met een andere computer is de snelheid wel gewoon goed?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe een speedtest om te zien hoe snel je internet kan zijn. Als dat goed is ligt het aan de sites die je bezoekt en niet sneller hun informatie geven. Zie links. Anders ligt het aan je provider of een router die ertussen kan zitten,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan ook komen door een verouderde laptop niet perse dat de site die je bezoekt sloom is