Hey, ik had een vraag weet iemand hoe ik .chk files kan herstellen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Btw de chk files komen van mijn Blackberry. 8520

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

.chk files zijn bestanden die door een bepaald programma zijn aangemaakt.
En ligt ook aan de inhoud en de wijze van hoe deze files werken of zijn verkregen.

Soms kun je ze "hergebruiken" door alleen de naam of extensie te wijzigen en op de goed plaatst weet te zetten.
Doch dan moet je er nog zien achter te komen welke naam en welke extensie.

Verstandig is een tweede, je kan hierdoor wel je toestel overhoop halen.
Dus een goed backup is hier wel op zijn plaats, maar dat had ook al wel eerder gemoeten anders vroeg je niet hoe je dergelijke bestanden kon herstellen.