ik ben op zoek naar presentatie software waarbij ik op mijn scherm en op de beamer verschillende zaken kan tonen

Ik hou veel presentaties en nu heb ik eens gezien dat het mogelijk is om tijdens een presentatie op het scherm van mijn PC (geen apple) de huidige sheet te tonen + de komende sheet en via de beamer uitsluitend de huidge te tonen. wie weet welke sw ik hiervoor kan gebruiken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kan in Powerpoint in ieder geval per sheet een notitiepagina aanmaken waarbij er een miniatuur van de huidige slide wordt weergegeven. Bij weergave op een beamer kan je dan instellen dat je op je pc of laptopscherm deze notitiepagina ziet (en de kijkers naar het beeld van de beamer dus niet). Ik weet niet of het mogelijk is om alvast de volgende slide te bekijken. Dit zal ik eens opzoeken. Toegevoegd na 6 minuten: zie link bij bronvermelding

Bronnen:
http://office.microsoft.com/nl-nl/powerpoi...

Powerpoint is er helemaal en speciaal voor gemaakt en alle dikke kans dat jij dat al op je pc hebt staan... Leer het een beetje, want alles moet je leren, ook powerpoint, maar het programma is zo simpel, dat kun je zeker... Toeters en bellen zitten erop, maar daar kom je wel achter als je je eerste presentatie aan het maken bent, succes...

Voorgaande antwoorden kloppen helemaal. Er is wel een maar; de pc of laptop moet wel in staat zijn om twee beeldsignalen te kunnen afgeven. Verder moet het 2e scherm niet ingesteld staan als kloon, maar appart. Powerpoint zal het dan automatisch herkennen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100