Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik outlook 2010 automatisch al mijn e-mails laten doorsturen naar een ander e-mail adress zonder daarvoor online te hoeven zijn ?

Ik ga op vakantie en wil dat mijn collega gewoon mijn inkomende emails kan beantwoorden !!

Regels toevoegen in outlook heb ik al geprobeert maar dan worden je mails pas doorgestuurd als outlook ze ontvangen heeft .. ( pas als je je computer aan heb gezet dus ... )
Ditzelfde geld voor gemachtigdentoegang.

DIT MOET TOCH KUNNEN ANNO 2012 !!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
8.1K
bamibal
11 jaar geleden
Heb je de antwoorden op je vorige vraag wel gelezen? http://www.goeievraag.nl/vraag/emails-doorsturen-email.338827
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jaa maar daar staat alleen in wat ik in de beschrijving ontkrachtig !

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je de regels in de webmail aanmaakt, werken ze ook gewoon als de computer uit staat.
(Lees meer...)
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
thnx

Andere antwoorden (3)

Dat kan alleen als jullie bedrijf een eigen mailserver heeft. De secretaresse kan zo ook de mail van de baas lezen. Je moet systeembeheer dan vragen je mail om te leiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan ik dit niet zelf ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vind dit wel een heel makelijk antwoord ; ik vraag niet wie ik het moet vragen .. maar hoe ik het zelf moet/kan doen !
Nogmaals: De regel om een bericht door te laten sturen terwijl Outlook niet gestart is, werkt alleen wanneer er gewerkt wordt met een Microsoft Exchange server. Dit kan prima anno 2012, maar alleen bij bedrijven die hun ICT netjes op orde hebben en met een fatsoenlijke mailserver werken.

Je moet bij het maken van de regel in Outlook opletten: Er zijn namelijk twee verschillende doorstuuropties. De ene heeft als tekst: 'stuur het bericht door naar personen of distributielijst'
de andere heeft als tekst: 'het doorsturen naar personen of distributielijst'

De ene regel werkt op de mailserver en doet het dus altijd, de andere werkt op de client en werkt alleen wanneer Outlook gestart is.

Wanneer gemachtigdentoegang alleen mogelijk is wanneer jouw PC opgestart is, dan haalt Outlook de mail dus blijkbaar van de server af en slaat deze lokaal op. In een bedrijfsomgeving een onwenselijke situatie.

Je zou dan kunnen overwegen om in de Outlook van je collega jouw account als extra account toe te voegen. Wanneer je daarbij instelt dat er een kopie op de server moet achterblijven, krijg jij wanneer je terugbent de mail ook nog in je postbus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat kan via je provider. OP de website van je provider kun je (veelal) aangeven dat de een kopie in een andere emailbox wilt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding