ik heb de file ie8 (40,6 MB), maar ook ie8 update(448 MB), kan ik er 1 van verwijderen zonder dat ik problemen krijg?

Ik wil graag wat meer ruimte op de C partitie waar ik 10 G ruimte heb. Op de D heb ik meer dan voldoende ruimte.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

ie8 update zal je zeker niet meer nodig hebben, als je de update al hebt uitgevoerd. ie8 zou ik niet weten. het zal meest waarschijnlijk de installer zijn of zoiets, maar ik beloof niks. je zal het zelf uit moeten testen.

P.S. als je zorgeloos ruimte wilt besparen, download CCleaner. het schoont je harde schijf op zonder gevaar en meer, en je kan zelf kiezen wat je wilt verwijderen of niet. bijv. prullenbak, tijdelijke (internet)bestanden, internetgeschiedenis en veel meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Best ineens IE9 downloaden, die is bij mij maat 5 MB.
Ik denk dat hij dan ineens alles van IE8 zal overschrijven.

Om de C:/ drive niet te overbelasten kan u best alle data van uw programma's op de D:/ drive zetten.
Ik heb op mijn D:/ een folder Roger met als subfolder mijn foto's, mijn video's, mijn muziek en mijn data.
Mijn data is nog een onderverdeeld in PDF, Excel, Word, Powerpoint, enz.
Alles overzichtelijk en zeer eenvoudig om een backup te maken.