Hoe kopieer ik Cydia apps (.deb-files) van de iPod Touch 4G naar mijn Bureaublad op de computer?

Hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

het zal vast neit de goede manier zijn, maar als je ze verwijderd uit je itunes gaan ze naar je prullenbak in je bureaublad, gebeurd trouwens ook als je hem update. van daaruit kan je hem volgens mij kopieeren. zo kopieer je ze in iedergeval, maar volgens mij kan je ze niet afspelen op je computer?