Ik krijg steeds de melding: Com Surrogate werkt niet meer. Wat is er aan de hand, en hoe verhelp ik dit probleem?

Het komt als ik foto's aan het bekijken ben. Wat is hier aan de hand en hoe verhelp je dit. Ik heb het nooit eerder gehad. Graag een nederlandse uitleg. Ik werk met Windows 7 64-bit.

Toegevoegd na 19 uur:
Ik heb mijn computer wel altijd in de slaapstand staan. Al lang niet meer afgesloten.

Toegevoegd na 20 uur:
Misschien dat het daaraan ligt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
gvrox
11 jaar geleden
Je hebt dit probleem niet eerder gehad; dus de vraag is, wat is er in de tussentijd veranderd ? Heb je iets geinstalleerd, bijvoorbeeld codecs of programma's die hun eigen codecs hebben ?

Het beste antwoord

Ja opnieuw opstarten kan heel goed helpen probeer maar eens
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit antwoord heeft me meteen geholpen, zonder moeilijke stappen te ondernemen. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Volgens mij heeft dit te maken met de videokaart.
Download op de site van de fabrikant de nieuwste drivers.
Dit zou het moeten doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope, zijn allemaal up-to-date.