hoe krijg ik al deze bestanden weer met het normale programma geopend? ( zie printscreen )

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
printscreen?

Antwoorden (2)

rechtermuisklik op het item dat je wilt openen, kies de optie openen met... klap de lijst Andere programma's open en kijk of daar je programma staat waarmee je het wilt openen.

Zo niet, klik dan even op bladeren en zoek handmatig naar het programma waarmee je wilt dat die bestanden worden mee geopend.

Toegevoegd na 45 seconden:
en vergeet niet te de optie te selecteren: Dit type bestand altijd met dit programma openen.

Druk daarna natuurlijk op OK :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is nog niet te zien om welke soort bestanden het gaat. Maar over het algemeen staan bij Configuratiescherm onder Standaardprogramma's de bestandstypes ingesteld die jouw computer moet gebruiken om bepaalde bestanden te openen. Dan moet je bij "Een bestandstype of protocol aan een specifiek programma koppelen" het soort programma wijzigen.
Amadea