Hoe verwijder je alle vrienden op facebook??

De vraag is eerder gesteld maar kom er niet uit. Ik heb me nl ooit eens bij facebook aangemeld en kreeg allemaal uitnodigingen van mensen die die ik niet kende en voegde ze maar toe........ Maar nu veel vrienden van hyves steeds meer met facebook doen ben ik ook weer meer actief op facebook. Maar nu wil ik graag die voor mij 'oude onbekende vrienden' verwijderen. Hoe doe ik dit stap voor stap??

Toegevoegd na 2 minuten:
Ja, er staat ALLE vrienden in de vraag, want eigenlijk wil ik weer met een schone lei beginnen en dus gewoon iedereen verwijderen als vriend en opnieuw een selectie maken, snap je? :-)

11 jaar geleden
in: Software
5.8K
Ritsuka
11 jaar geleden
Let wel op, als je veel mensen ineens toevoegt, ziet Facebook dat als spam, en mag je een tijdje geen vrienden uitnodigen.

Antwoorden (2)

Ik weet niet hoe je ze allemaal tegelijk kan verwijderen, maar 1 voor 1 is niet zo moeilijk.
Ga naar de pagina van die onbekende vriend. Je ziet dan rechtsboven 3 knopjes. "Vrienden, Bericht en een sterretje.
Als je met je muis boven het knopje Vrienden gaat staan, komt er een menuutje naar beneden, waar je kan kiezen voor "Verwijderen als vriend". Dan wordt ie direct verwijderd.
Als je met je muis boven het knopje Bericht gaat staan, komt er een menuutje naar beneden waar je kan kiezen voor "Ontvrienden". Ik weet het verschil niet zo, tussen verwijderen en ontvrienden, maar ik denk dat je bij ontvrienden een berichtje mee kan sturen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misslobe
11 jaar geleden
Dankje voor je antwoord! Ga er morgen mee aan de slag, eerst maar weer eens proberen te slapen ;-) Trusten.
je kan ook je hele account verwijderen en opnieuw beginnen, mits je natuurlijk niet teveel informatie op facebook hebt staan, anders is het veel werk. dit kan als je twee mailadressen hebt. gebruik je het andere mailadres voor je huidige account en begin je een nieuw account met je huidige mailadres.