Ik heb problemen met mijn iPod Touch 4G na het jailbreaken, wie kan helpen? (lees meer)

Ik heb mijn iPod touch 4g gejailbreakt met versie 5.1 (tethered), nu was ik zo stom om downgraden te proberen, ik drukte op shift herstellen en koos een ipsw van 5.0.1, hij gaf een error en daarna deed mijn ipod raar. Hij ging niet meer aan, er kwam een schermpje op mijn iPod dat ik mijn ipod moest verbinden met iTunes, op iTunes stond er iets van dat mijn iPod in herstelmodus zit en dat ik daarom ...... (dit kan ik me niet meer herinneren). Ik probeerde te updaten, dit doet die niet, ik probeerde te herstellen naar 5.1 / mijn jailbreak 5.1 / of gewoon op herstellen klikken, maar dat deed die ook niet.
Wat nu>

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Had ik ook paar keer gehad, ik ga je nu uitleggen wat je moet doen..
1: Zet je ipod uit voor paar seconden.
2: Druk op de ipod aanknop en homebutton tegelijkertijd voor 10 seconden, na die 10 seconden moet je de aanknop van je ipod loslaten en alleen homeknop ingedrukt houden.
LET OP! Itunes moet wel aan staan op je pc/mac
En probeer nu te herstellen!
Succes