Waar zet het readerprogramma van Sony de epub-bestanden?

Je download het .acsm bestand bij bijv. Bol.com van je gekochte boeken en deze boeken verschijnen dan in het reader programma van Sony op je pc zodat je ze op je ereader kunt zetten. Maar waar slaat dit programma de epub bestanden op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Negen van de tien gevallen worden dergelijke zaken weggeschreven in de map documenten/mijn documenten of documenten/"gebruiker" en dan hoogstwaarschijnlijk in de map downloads.
Je kan ook een zoekactie doen en dan zoeken naar bestanden of mappen en dan hier de naam ingeven van "naam".acsm en dan kijken welk pad hij aangeeft.