Wat is een fijne chatservice wat je in een toneelstuk kan gebruiken icm een projector?

In een toneelstuk wat ik moet produceren is het de bedoeling dat er een chatgesprek, via een beamer, plaatsvind. Daarvoor ben ik op zoek naar een simpele (gratis) chatservice die misschien wat minder bekend is dan Msn oid. Ik moet ook simpel twee nieuwe accounts aan kunnen maken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik zou de moeder aller chatservices gebruiken: talk

Toegevoegd na 41 seconden:
geen accounts nodig ook, alleen twee computers in hetzelfde netwerk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook gratis zonder registratie