Wat bedoelen ze met aankoop herstellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik geloof dat je app dan wordt verwijderd en je je geld terug krijgt.

Antwoorden (2)

Ik geloof dat je app dan wordt verwijderd en je je geld terug krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Krijg je het geld dan terug op je Apple ID of moet je de app eerst sluiten?
Wat hier boven word gezegt is niet juist!!!

Het is als je via je apple id dat gekocht hebt en ooit per ongeluk verwijderd hebt of je zet het op een ander apparaat met je apple id dan krijg je weer de volledige versie!

Toegevoegd na 1 minuut:
Want je krijgt je geld nooit via de app terug alleen via apple zelf, maar dan moet je contact met ze opnemen!