Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een gratis programma dat hetzelfde is als windows live movie maker, maar dan dat ik alle videobestanden kan invoegen?

Ik kan niet met Movie Maker, videobestanden als FLV en van mijn videocamera invoegen, want als ik dat doe, krijg je aan de zijkant in het witte vlak een vierkantje met een rood kruisje erin. Dus ik wil graag een gratis programme waar ik gewoon mijn videobestanden kan invoegen. Zijn er suggesties?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
984

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je hebt ook normale Windows moviemaker geen live heb je die geprobeerd?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja je kan je video filmpjes naar You tube uploaden en dan je eigen videokanaal maken.......werkt heel goed...en je kan beslissen of je het openbaar wil maken op you tube of persoonlijk wil houden.........Ik werk met PMB..... PLay memories studio die ik via mijn camera van Sony gebruik

Toegevoegd na 8 minuten:
ik voeg even een link toe waar je misschien wel wat aan hebt

Toegevoegd na 6 uur:
nog een toevoeging is dat je wel een account bij google moet aanmaken, als je die nog niet hebt......simpel en goed en gratis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer VideoPad eens! Met dat gratis programma kun je tal van videobestanden bewerken, waaronder FLV:
http://videopad-video-editor.nl.softonic.com/
(Lees meer...)
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet doen.deze link van Videopad.na verloop moet je betalen voor wat z.g. free was
Pieter2011
11 jaar geleden
Er is een gratis versie (zie link) en een betaalde uitvoering met meer mogelijkheden. Als je niet wilt betalen, kun je gewoon gebruik (blijven) maken van de basisfuncties. Niemand dwingt je om te betalen...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding