Waar kan je Outlook express downloaden?

Ik heb mijn PC enkele dagen geleden geformatteerd, het opnieuw instellen van internet, installeren van Office en alles ging goed, maar met de emailclient is er nu een probleem, op de pc is Outlook geinstalleerd, maar ik heb jaren met outlook express gewerkt, en zou hier graag mee door gaan. Ik heb een tijdje gegoogled, maar heb geen bruikbare versie kunnen vinden. Weet iemand hier waar ik de meest recente versie van Outlook express kan vinden?

mvg

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
7.3K

Het beste antwoord

Best kans dat ie al op je PC staat, alleen dat door 't volledig installeren van je Office-CD er ook Outlook mee is gekomen die gelijk er van uit is gegaan dat je liever Outlook gebruikt dan Outlook Express.

Bij mij staat ie nl. gewoon nog alhiero:
C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe

Terwijl ik ook Outlook op de PC heb staam ;).

Dus ff een snelkoppelingetje naar C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe maken, of Outlook weer verwijderen, en.. Hey presto!

Dit geeft trouwens ook maar weer eens aan dat je niet zomaar standaard- of volledige setup moet kiezen. Ik kies bijna altijd 'Geavanceerde setup' en installeer alleen dat waarvan ik wéét dat ik 't ga gebruiken. Krijg je minder nodeloze zaken op je PC, en je PC kan er ook minder door worden vertraagd in sommige gevallen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Staat ie echt niet in: C:\Program Files\Outlook Express, dan kan je 'm ook nog handmatig toevoegen:
1. Start.
2. Instellingen.
3. Configuratiescherm.
4. Software.
5. Windows-onderdelen toevoegen.
6. 'Outlook Express' selecteren/aanvinken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hartstikke bedankt, snel, duidelijk, en van uitstekende kwaliteit!

Andere antwoorden (3)

Als je windows hebt geinstalleerd, heb je automatisch Outlook express. Die moet ergens in je programmalijst staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o
OE is een onderdeel van Windows.
Je kunt hem opnieuw installeren als je Internet Explorer opnieuw installeert, dan gebeurt dat vanzelf.
Volg de gebruiksaanwijzing in de onderstaande link:
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies +1
Outlook express 6.0

http://www.downloadonline.nl/Outlook-Express-6.0-.html