Kan je een boek over geneeskrachtige planten en kruiden kopen in de IBookstore op een Apple iPhone 4

Ik ben op zoek naar een boek over geneeskrachtige planten en kruide,bij selexces en de anderen beteren boek winkels betaal je al snel 40/50 euro voor een boek in deze sterking. Daarom mijn vraag zijn dit soort boeken of te downloaden in IBooks ? Voor een redelijke prijs (10/25 €).
Bijvoorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

ik zie wel leuke apps (zie bron bij herbal) maar die zijn in het engels, ik denk dat je een Nederlands boek zoekt? Bol heeft ook veel 2e hands boeken, misschien een idee.