Hoe zet je computertaal in Nederlands?

Ik heb mijn Computer gereset maar hij is Engels en mijn Ouders kunnen niet zo goed Engels dus wouw hem terug Nederlands maken maar hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

Windows update -> zoeken naar Nederlandse taalpakket, downloaden, installeren -> instellen als Nederlands.
Voila, je PC is weer Nederlands.
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Configuratiescherm -> Klok, taal en regio -> Land en taal-> dan tabblad: Toetsenbord en talen -> Talen installeren en verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Control Panel -> Regional and Language Settings -> Keyboards and Languages -> Install or uninstall display languages Volgens mij kan je daarna de instructies volgen!
Succes!

Andere antwoorden (1)

Je kan ook Vistalizator gebruiken, is misschien wat eenvoudiger en sneller.

Het is gratis te downloaden, na het instellen van de des gewenste taal kun je het programma weer verwijderen.

http://www.froggie.sk/

Je moet dus ook een language pack downloaden die zijn aan de linker kant van de website te vinden onder het kopje language pack