Welke navigatie kan zonder touch screen?

Ik heb een soort Black berry maar geen touchscreen. Bestaat daar navigatie voor?

Ik zoek me suf maar nergens staat dat erbij vermeld

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Heeft hij GPS? zo ja, dan heeft hij waarschijnlijk navigatie mogelijkheden. Over het algemeen staat het overal op geplakt als een apparaat speciale functies heeft, als je zo hard moet zoeken om zo'n dergelijke functie te vinden zal hij er waarschijnlijk niet op staan. Als je het model hebt en specifiek merk dan is het wat makkelijker zoeken..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een soort blackberry is een nogal vage omschrijving he?
Als je het merk en type er bij vermeld kunnen we er wat meer mee.
Tomtom en Sygic kunnen beide zonder touchscreen, maar weet dus niet of dit geschikt is voor jouw toestel.