Hoe kan ik een datacd maken met windows 7? Er moeten foto's en muziek op de cdrom komen te staan. Ik heb alleen de standaard windows 7 programmatuur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je kan een lege beschrijfbare CD in de lade doen en sluiten. Windows 7 komt dan zelf met de suggestie wat je ermee kan doen, zoals dus beschrijven als een data-CD.