Hoe Maak Je Je Eigen Boek ( mat kaft of zonder kaft )?

ik wil een boek maken gewoon zonder echt in de winkel te komen maar voor mijn ouders maar ik zoek een programma om dat te doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een echt boek of een digitaal boek?

Antwoorden (4)

Bedoel je zo iets of wil je het zelf printen? http://www.sneleenboek.nl/Hoehetwerkt.aspx

Toegevoegd na 6 minuten:
Als je het zelf wilt printen kun je het bijvoorbeeld hier laten inbinden: http://www.printcopy.nl/?gclid=CIa_ypKF9a4CFYKFDgodeCdFIQ

En hier is nog een andere manier om zelf een echt boek te maken: http://www.ezbook.nl/?gclid=CMeuvf2E9a4CFYhG3godUBi3pg

Wat wil je precies?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plusje voor de laatste link ; dat werkt inderdaad perfect en ziet er heel erg mooi uit.
Word heeft hier ook een functie voor, hetgeen in het document in de bron uitgelegd wordt. Hoe je het vervolgens gaat bewerken: daar zijn verschillende mogelijkheden voor, zoals hierboven aangegeven staat. Zelf inbinden hoeft ook niet zo door te zijn, of je kan het ook lamineren. Ik zag bij http://www.lamineerkoopjes.nl een inbindmachine voor 5 euro haha. Daar kan je ook lekker indruk mee maken op je docenten :D succes!

Toegevoegd na 41 seconden:
Door = duur :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een Mac User bent kun je dit heel makkelijk doen met Book Author. Dit kun je gratis downloaden in de app store, zit er erg mooi uit en is makelijk te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een echt mooi boek wil laten drukken, kun je voor hele kleine oplages terecht bij American Book Centre (ABC). Daar hebben zee een EBM (Espresso Book Machine), een soort superkopieermachine waar je je bestanden aan 'voert' en die dan een boek voor je uitspuugt. Op de website van ABC kun je vinden hoe je je bestanden moet aanleveren en hoe het allemaal werkt.

Voor een boek tot 200 pagina's kost dit €25,-, elk volgend zelfde boek kost € 12,50.