Waardoor komt het dat mijn iPhone traag doet?

Ik heb mijn iPhone pas gejailbreaked. In het begin was hij gewoon nog snel maar na 5 applicaties downloaden ofso begint hij een beetje traag te doen. Hij lagt(in t engels) als ik bijvoorbeeld slide naar rechts gaat hij niet in 1 x maar iets langzamer
IPhone 3GS jailbreak redsnow was t

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Het komt wss door je apps. Hoe meer je er hebt (aan staan) hoe trager hij wordt.
12 jaar geleden
Je moet je multiasking even verwijderen:
Druk 2x op de thuis knop, houd lang je vinger op een van de apps die te voorschijn komen er druk op de rode bolletjes. Als ze allemaal verwijderd zijn druk je weer op de thuisknop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ok, wel fijn dat je de oorzaak hebt gevonden!